افزایش آگهی جذب مشاور املاک!

افزایش آگهی جذب مشاور املاک!

بنگاه‌های مسکن برای رونق آماده می‌شوند؟

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، شواهد در بازار مسکن نشان می‌دهد که برخی از بنگاهداران املاک برای رونق کسب و کار بیشتر شروع به استخدام مشاوران جدید کرده‌اند.

این دسته از مدیران بنگاه‌های املاک به بهانه‌های مختلف سعی دارند هرچه سریع‌تر در این مدت باقی مانده به شروع سال نو، نه تنها مشاوران با سابقه و با تجربه را استخدام کنند بلکه افراد تازه کار و کارآموز در بازار مسکن را نیز برای استخدام، تشویق می‌کنند.
در حال حاضر «شب عید» بهانه‌ای برای عده‌ای از بنگاهداران مسکن شده است تا از این طریق افراد جویای کار را هر چه زودتر با هدف بهره‌مندی از سود بیشتر از بابت حجم معاملات بیشتر به‌خصوص در بخش خرید و فروش، شناسایی کنند. ناگفته نماند که به نقل از بنگاهداران املاک، اکنون حق‌الزحمه مشاوران املاک برای هر معامله بین 50 تا 65 درصد کل پورسانتی است که عاید بنگاه می‌شود. مدیر بنگاه املاک از بابت بازاریابی و تنظیم قرارداد برای متعاملان مسکن، حدود یک درصد ارزش معامله– قیمت واحد فروش رفته- را دریافت می‌کند که به این ترتیب نیمی از رقم دریافتی به مشاور یا بازاریاب مربوطه در بنگاه پرداخت می‌شود. ستون امروز نبض بازار به شرح جزئیات تبلیغاتی که برخی از مدیران آژانس‌های املاک برای تکمیل پرسنل خود (دلالان) عنوان کرده‌اند، پرداخته که بدین شرح است. «عید نزدیک است …»، «امسال را با ما خاطره‌انگیز به پایان برسانید»؛ بنگاه املاکی در شمال تهران با چنین وعده‌هایی به علاوه آموزش رایگان و تضمین درآمد میلیونی از کار جویان دعوت به کار کرده است. آموزش رایگان و اصولی در یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های املاک ایران با جمله «از امروز به فکر شب عید باشید» در بازار کار منطقه ای در شمال تهران تبلیغ کرده است. به گزارش دنیای اقتصاد، بنگاه مسکن دیگری در منطقه سعادت‌آباد تصمیم دارد مشاوران حرفه‌ای آقا با پورسانت عالی در محیطی لوکس و مدرن به اضافه آگهی نامحدود را استخدام کند به همین خاطر «شب عید را با درآمد میلیونی» برای پرسنل خود پیش‌بینی می‌کند. در بین آگهی‌های چند روز گذشته در بازار مسکن برای استخدام مشاور املاک، تنها یک بنگاه املاک در مرکز تهران آگهی استخدامی واقعی یعنی بدون وعده‌های رویایی را به افراد جویای کار پیشنهاد کرده است. در این آگهی به جوانان فعال تاکید شده است: انگیزه و پشت کار از شما، محیط کار و امکانات حرفه‌ای و آموزش تخصصی رایگان از ما.

منبع اقتصاد آنلاین

ثبت آگهی رایگان مشاغل ساختمانی و صنایع مرتبط با ساختمان

بدون ایمیل و کمتر از 1 دقیقه در سایت ناریران

کافیست روی لینک درج آگهی رایگان کلیک کنید و شغل خودتان را معرفی کنید

ناریران درج آگهی املاک ، آگهی رایگان کالا ، آگهی مشاغل ساختمانی