ماليات اصناف امسال افزايشي نسبت به سال 1393 نخواهد داشت

ماليات اصناف امسال افزايشي نسبت به سال 1393 نخواهد داشت

نايب رئيس اتاق اصناف کشور:

خبرگزاري آريا-نايب رئيس اتاق اصناف کشور از تعامل خوب سازمان مالياتي قدرداني کرد .
به گزارش خبرگزاري آريا،  ابراهيم درستي  گفت: هدف ما اين است که ماليات واقعي و حق دولت به درستي دريافت شود و کساني که درآمد کمتري دارند تحت فشار مالياتي قرار نگيرند.
وي افزود: در جلسه نمايندگان اتاق اصناف ايران و مسئولان سازمان امور مالياتي قرار شده است ماليات اصناف هيچ نوع افزايشي نسبت به سال 1393 نداشته باشد.
ابراهيم درستي- نماينده اتاق اصناف در سازمان امور مالياتي درباره جلسه روز شنبه نمايندگان اتاق اصناف و سازمان امور مالياتي گفت : تعامل برد – برد داريم و کساني که برگه قطعي ماليات سال 1393 را دارند، افزايش مالياتي در بند «ج» نخواهند داشت و خواهش مي کنيم ماليات خود را يک جا بپردازند.
درستي اظهار داشت : کساني که با اظهارنامه مالياتي کل مبلغ را پرداخت کنند دو ماه پس از آن برگه قطعي ماليات آنها صادر مي شود و افرادي که تا پايان شهريور ماه پرداختي لازم را داشته باشند نيز يک ماه بعد برگه قطعي آنها صادر ميشود و در نهايت پايان آذرماه به عنوان آخرين مهلت براي پرداختهاي مالياتي در نظر گرفته خواهد شد.
وي افزود : هدف ديگر ما شفاف ساز ي عملکردها و حذف شمشير ماليات علي الراس و مميزسالاري است.
ابراهيم درستي گفت : رويکرد جديد سازمان مالياتي اعتماد به جامعه اصناف برگردانده است و ما آماده همه نوع همکاري هستيم.

منبع :آریا

ثبت آگهی رایگان کالای ساختمانی و لوازم خانگی در ناریران 

خرید و فروش کالای خانه و آشپزخانه ،  فروش لوازم دکوراسیون داخلی ،  خرید و فروش  مصالح ساختمانی ، اجاره دستگاه و ابزار ساختمانی ، خرید و فروش ابزار و یراق  ، فروش سازه های پیش ساخته،  فروش دستگاه های هوشمند سازی و ایمنی ساختمان ،  فروش تجهیزات فضای سبز و دکوراسیون محوطه ،   خرید و فروش لوازم تاسیساتی ، فروش تجهیزات استخر سونا و جکوزی ، فروش شیر آلات و لوازم بهداشتی ساختمان ، فروش ابزار و مصالح نما و خرید و فروش و اجاره ماشین الات ساختمانی در ایران

بدون ایمیل و کمتر از ۱ دقیقه در سایت ناریران

کافیست روی لینک درج آگهی رایگان کلیک کنید و کالای خانگی ، ابزار  صنعتی ، ماشین آلات و لوازم ساختمانی خود را به دیگران معرفی کنید.

ناریران درج آگهی املاک ، آگهی رایگان کالا ، آگهی مشاغل ساختمانی