پيشنهاد به ژاپني ها براي بازاريابي کالاهاي صادراتي ايران

پيشنهاد به ژاپني ها براي بازاريابي کالاهاي صادراتي ايران

خبرگزاري آريا- رئيس سازمان توسعه تجارت ايران به ژاپني‌ها که سابقه درخشاني در صادرات کالا به دنيا دارند پيشنهاد داد که به ايران در زمينه بازاريابي کالاهاي صادراتي کمک و خدمات مشاوره اي ارائه کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا ، ولي‌ا… افخمي‌راد در ديدار «ياسوشي آکاهوشي» مدير اجرايي جترو افزود: با توجه به بهبود شرايط ايران و جهان و برچيده شدن تحريم‌هاي اقتصادي عليه کشورمان، بسياري از کشورهاي جهان علاقه‌مندي خود را براي گسترش روابط تجاري ابراز کرده‌اند.

وي گفت: ايران تمايل دارد در بخش‌هاي مختلف با ژاپني‌ها همکاري کند اما با توجه به پيشرفت ژاپن در صادرات کالا به دنيا و همچنين سرمايه‌گذاري‌هاي متعدد اين کشور در کشورهاي مختلف، ايران اين آمادگي را دارد که به ‌صورت مستقيم و يا مشترک با ژاپني‌ها دست به توليد و صادرات کالا بزند.

رئيس سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: تمايل به توسعه صنعتي از نوع صنايع پايه و غيرمونتاژ به مراتب بيش از گذشته شده و ما در رشته‌هاي مختلف صنعتي پيشرفت‌هاي خوبي داشته‌ايم.

وي با اشاره به اينکه ميزان صادرات نفت ايران به ميزان پيش از تحريم‌ها برگشته و اين موضوع نشان‌دهنده وضعيت مطلوب صنايع نفت و گاز ايران است، گفت: ايران در ساير رشته‌ها مثل صنايع فولاد، خودرو، هايتک، نانوتکنولوژي و بايوتکنولوژي به پيشرفت‌هاي خوبي دست يافته است با اين وجود نگاه در ايران تغيير کرده و مسئولان ايران مي‌خواهند به اتکا اقتصاد ايران به نفت پايان دهند.

وي گفت: بيش از هر زماني در جمهوري اسلامي ايران به صادرات کالاهاي غيرنفتي فکر مي‌کنيم و به دنبال راهکارهاي ارتقاي روزافزون صادرات کشورمان هستيم و در اين ارتباط اميدواريم ژاپن تجربيات موفق خود را در اختيار ايران قرار دهد تا زمينه‌اي براي گسترش روابط روزافزون دو کشور باشد.

وي با بيان اينکه در سال گذشته صادرات غيرنفتي ايران به رقمي نزديک به 43 ميليارد دلار رسيد، يادآور شد: با وجود پيشي گرفتن صادرات ايران از واردات، اما اين ارقام در حد توليد ناخالص داخلي و توليد صنعتي کشور نيست و ما معتقديم با توجه به ظرفيت و پتانسيل بالاي ايران در توليد، صادرات ايران بايد به جايگاه قابل قبولي در جهان دست پيدا کند.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکلات بانکي در ارتباط با تحريم ايران به تدريج در حال برداشته شدن است و ما بازاريابي کالاهاي ايراني را به صورت جدي دنبال مي‌کنيم.

وي در ادامه عنوان کرد: روابط بانکي کشورمان هم اکنون با بسياري از بانک‌ها برقرار شده است و اميدواريم به زودي روابط با بانک‌هاي بزرگ نيز به حالت پيش از تحريم‌ها برگردد. افخمي به ژاپني‌ها پيشنهاد داد بازاريابان قدرتمند خود را راهي ايران کنند تا به شرکت‌هاي ايراني خدمات مشاوره‌اي ارايه دهند.

رييس سازمان توسعه تجارت به تجربه استخدام بازاريابان خارجي در صنعت پتروشيمي ايران در سال هاي گذشته و تاثير اين اقدام بر افزايش فروش اشاره کرد و گفت: دولت و مردم ژاپن بايد بيش از گذشته در خصوص ايران تحقيق کنند تا ديد بهتري نسبت به ظرفيت‌هاي ايران پيدا کنند.

وي گفت: ايران کشوري است که در دوران تحريم‌هاي ظالمانه توانست در بسياري از زمينه‌ها به خودکفايي برسد و قطعا بعد از برجام نيز با تمام توان در راستاي توسعه اقتصاد مقاومتي عمل خواهد کرد، اين يک عزم جدي است که در دولت يازدهم وجود دارد.

منبع : آریا

ثبت آگهی رایگان کالای ساختمانی و لوازم خانگی در ناریران 

خرید و فروش کالای خانه و آشپزخانه ،  فروش لوازم دکوراسیون داخلی ،  خرید و فروش  مصالح ساختمانی ، اجاره دستگاه و ابزار ساختمانی ، خرید و فروش ابزار و یراق  ، فروش سازه های پیش ساخته،  فروش دستگاه های هوشمند سازی و ایمنی ساختمان ،  فروش تجهیزات فضای سبز و دکوراسیون محوطه ،   خرید و فروش لوازم تاسیساتی ، فروش تجهیزات استخر سونا و جکوزی ، فروش شیر آلات و لوازم بهداشتی ساختمان ، فروش ابزار و مصالح نما و خرید و فروش و اجاره ماشین الات ساختمانی در ایران

بدون ایمیل و کمتر از ۱ دقیقه در سایت ناریران

کافیست روی لینک درج آگهی رایگان کلیک کنید و کالای خانگی ، ابزار  صنعتی ، ماشین آلات و لوازم ساختمانی خود را به دیگران معرفی کنید.

ناریران درج آگهی املاک ، آگهی رایگان کالا ، آگهی مشاغل ساختمانی